Κύρια χαρακτηριστικά 

Οθόνη πωλήσεων

  • Όλες οι λειτουργίες των πωλήσεων ρυθμίζονται από τον χρήστη. Υπάρχουν πάνω από 70 διαφορετικές λειτουργίες για να διαμορφώσετε ένα προφίλ χρήστη, ανάλογα με το είδος της πώλησης και της πρόσβασης του.
  • Ο πιο γρήγορος τρόπος πώλησης ενός προϊόντος είναι με ανάγνωση του barcode με οπτικό αναγνώστη ( scanner). Με την ανάγνωση αμέσως προσδιορίζονται το μέγεθος και το χρώμα του είδους.
  • Αν αντί για το barcode εισαχθεί η αναφορά του είδους, εμφανίζονται τα μεγέθη και τα χρώματα του είδους αυτόματα.
  • Μετά την εισαγωγή ενός είδους στην οθόνη πώλησης, εμφανίζεται η φωτογραφία του.
  • Υπάρχουν πολλοί τρόποι για εύρεση είδους, αν δεν υπάρχει barcode:
    • Εσωτερική αναφορά ή κατασκευαστής.
    • Περιγραφή.
    • Τμήμα, κατηγορία, οικογένεια και υποοικογένεια.
    • Μάρκα.
    • Εποχή.
  • Η οθόνη αναζήτησης εμφανίζει την τιμή πώλησης του είδους και το απόθεμα.
  • Δεδομένου ότι ο χρήστης είναι εξουσιοδοτημένος, με το πάτημα ενός πλήκτρου μπορεί να:
    • Δει τους τιμοκαταλόγους πώλησης.
    • Ελέγξει τα αποθέματα σε άλλα καταστήματα ή αποθήκες της αλυσίδας.
    • Δει αν το είδος είναι κρατημένο και από ποιον.
    • Δει να το είδος είναι πληρωμένο και από ποιον.
    • Ελέγξει αν υπάρχουν εκκρεμείς εισαγωγές από προμηθευτές.
    • Τροποποιήσει ποσότητες σε πωλήσεις.
    • Τροποποιήσει τιμές πώλησης.
    • Εφαρμόσει έκπτωση στο είδος ή στο σύνολο της πώλησης.