Contact Us +30 2310 587 644
Contact Us 2310 587 644

Technical Support - Service

HOME / Technical Support - Service

Το Service Center μας | Νούλης Α.Ε.

 

Noulis Service Center Values (Εξυπηρέτηση, Ταχύτητα, Ασφάλεια, Ποιότητα, Οικονομία, Οικολογία)

 

 

Μια από τις υπηρεσίες που κάνουν την Νούλης Α.Ε. να ξεχωρίσει και να εκλάβει την εμπιστοσύνη της αγοράς, αποτελεί αναμφισβήτητα το εξελιγμένο Service Center της εταιρείας και το After Sales Service της.

Τα συστατικά της επιτυχίας του Service Center της εταιρείας αποτελούν η στελέχωση έμπειρου και πιστοποιημένου προσωπικού, η συνεχής εκπαίδευσή του και η εγκατάσταση εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας.

Πέρα όμως από τους καταναλωτές, το Service Center της Νούλης Α.Ε. έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πιο καταξιωμένων κατασκευαστικών εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Απόρροια των παραπάνω αποτελούν οι παρακάτω διακρίσεις:

  • Από το 2013 η Samsung Electronics χρήζει την Νούλης Α.Ε. αποκλειστικό Service Center Β. Ελλάδος
  • Από το 2017 η Νούλης Α.Ε. αποτελεί HP Gold Partner και HP Service Center Β. Ελλάδος, καλύπτοντας τις εγγυήσεις της Hewlett Packard
  • Από το 2018 η Νούλης Α.Ε. αποτελεί εξουσιοδοτημένο Service Center κορυφαίων εταιρειών μεταξύ των οποίων της Canon, της Sharp και της Brother!
Noulis ae Service - Τεχνική υποστήριξη | Διακρίσεις

Ως εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο των HP, Samsung, Canon, Brother, Sharp η ΝΟΥΛΗΣ Α.Ε. προσφέρει κάλυψη εγγυήσεων σε μεγάλο εύρος προϊόντων τους, ενώ παράλληλα υποστηρίζει τεχνικά μηχανήματα των περισσοτέρων κατασκευαστών εκτός των εγγυήσεών τους.

Έτσι, στην ΝΟΥΛΗΣ Α.Ε. ο καταναλωτής αισθάνεται ασφάλεια και σιγουριά ότι η εταιρεία είναι δίπλα του σε όποιο πρόβλημα έρθει αντιμέτωπος εντός και εκτός εγγύησης άμεσα, οικονομικά και αποτελεσματικά.

Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού με το επισκευαστικό κέντρο της εταιρείας καλώντας στο 2310587644 ή αποστέλλοντας email στο [email protected] και ένας πιστοποιημένος τεχνικός θα έρθει στο χώρο σας εντός 48 ωρών.

Το εξελιγμένο επισκευαστικό κέντρο της Νούλης Α.Ε. στεγάζεται στις εγκαταστάσεις του κεντρικού καταστήματος στην οδό Ωραιοκάστρου 16, Σταυρούπολη, T.K. 56431, Θεσσαλονίκης.

 

Νουλης αε Τεχνική εξυπηρέτησηΟι τύποι συσκευών που εξυπηρετούνται από την Νούλης Α.Ε. είναι οι παρακάτω:

  • Εκτυπωτές
  • Πολυμηχανήματα
  • Ταμειακές μηχανές
  • Φωτοαντιγραφικά
  • Plotters
  • Scanners
  • Desktop PC
  • Laptop
  • UPS

Η υπηρεσία της τεχνικής εξυπηρέτησης διατίθεται ΔΩΡΕΑΝ για προϊόντα εντός εγγύησης, με τα ανταλλακτικά (όπου απαιτηθούν) να χρεώνονται.

Για προϊόντα εκτός εγγύησης η υπηρεσία της τεχνικής εξυπηρέτησης διατίθεται με χρέωση.

 

Σε οποιαδήποτε επισκευή προηγείται η έγκριση του πελάτη!

 

Βήματα για προϊόντα Εντός εγγύησης

  • Βήμα 1ο : Εντοπισμός του προβλήματος (τι πρόβλημα έχει εμφανιστεί)
  • Βήμα 2ο : Επικοινωνία με την Νούλης Α.Ε.
  • Βήμα 3ο : Σύνδεση με εξειδικευμένο τεχνικό της Νούλης Α.Ε. για τηλεφωνική επίλυση του προβλήματος
  • Βήμα 4ο : Μεταφορά του μηχανήματος στις εγκαταστάσεις της Νούλης Α.Ε. – Ωραιοκάστρου 16, Σταυρούπολη, T.K. 56431, Θεσσαλονίκης (σε όποιες περιπτώσεις κριθεί αναγκαίο από τον τεχνικό)
  • Βήμα 5ο : Έλεγχος του μηχανήματος. Εάν εμφανιστεί επιπρόσθετο κόστος που δεν καλύπτεται από την εγγύηση, ενημερώνεται ο πελάτης δίνοντας την έγκρισή του για να προχωρήσει στην επιδιόρθωση του μηχανήματος.
  • Βήμα 6ο : Επιδιόρθωση και δοκιμή ορθής λειτουργίας του μηχανήματος
  • Βήμα 7ο: Επικοινωνία του Νούλης Α.Ε. με τον πελάτη για να παραλάβει το μηχάνημα

Χρεώσιμες υπηρεσίες εντός εγγύησης – προηγείται έγκριση του πελάτη:

  • Ανταλλακτικά που δεν καλύπτονται από την εγγύηση (εάν απαιτηθεί)
  • Παραλαβή και παράδοση του μηχανήματος από και προς το χώρο του πελάτη (εάν ζητηθεί)
  • Επιδιόρθωση του μηχανήματος στο χώρο του πελάτη (εάν αυτό είναι εφικτό)

 

Βήματα για προϊόντα Εκτός εγγύησης

  • Βήμα 1ο : Εντοπισμός του προβλήματος (τι πρόβλημα έχει εμφανιστεί)
  • Βήμα 2ο : Επικοινωνία με την Νούλης Α.Ε.
  • Βήμα 3ο : Σύνδεση με εξειδικευμένο τεχνικό της Νούλης Α.Ε. για τηλεφωνική επίλυση του προβλήματος
  • Βήμα 4ο : Μεταφορά του μηχανήματος στις εγκαταστάσεις της Νούλης Α.Ε. – Ωραιοκάστρου 16, Σταυρούπολη, T.K. 56431, Θεσσαλονίκης (σε όποιες περιπτώσεις κριθεί αναγκαίο από τον τεχνικό)
  • Βήμα 5ο : Έλεγχος του μηχανήματος. Ο έλεγχος του μηχανήματος 15,00€ + 24% ΦΠΑ (18,60 €). Το κόστος ελέγχου είναι ΔΩΡΕΑΝ εάν ο πελάτης προχωρήσει στην επιδιόρθωση του μηχανήματος ή στην αντικατάσταση του μηχανήματος με άλλο της Νούλης Α.Ε.
  • Βήμα 6ο: Ο πελάτης ενημερώνεται για το συνολικό κόστος επισκευής του μηχανήματος και αποφασίζει για το αν θα προχωρήσει στην επιδιόρθωση του μηχανήματος ή όχι
  • Βήμα 7ο : Επιδιόρθωση και δοκιμή ορθής λειτουργίας του μηχανήματος
  • Βήμα 8ο: Επικοινωνία του Νούλης Α.Ε. με τον πελάτη για να παραλάβει το μηχάνημα

Χρεώσιμες υπηρεσίες εκτός εγγύησης – προηγείται άδεια του πελάτη:

  • Έλεγχος μηχανήματος (15,00€ + 24% Φ.Π.Α.) εάν δεν προχωρήσει ο πελάτης στην επιδιόρθωση του μηχανήματος ή στην αντικατάσταση του μηχανήματος με άλλο της Νούλης Α.Ε.
  • Κόστος επιδιόρθωσης και ανταλλακτικών (εάν απαιτηθούν)
  • Παραλαβή και παράδοση του μηχανήματος από και προς το χώρο του πελάτη (εάν ζητηθεί)
  • Επιδιόρθωση του μηχανήματος στο χώρο του πελάτη (εάν αυτό είναι εφικτό)

 

Αξίζει να το δείτε:

> Η Νούλης Α.Ε. προσφέρει την υπηρεσία επέκτασης εγγύησης στα προϊόντα ρωτήστε μας

> Η Νούλης Α.Ε. προσφέρει την υπηρεσία κάλυψης ανταλλακτικών & παρελκόμενων προϊόντων ρωτήστε μας

> Η Νούλης Α.Ε. προσφέρει την υπηρεσία ενοικίασης μηχανήματος (αφορά εκτυπωτές, φωτοαντιγραφικά και πολυμηχανήματα) κατά την οποία ο πελάτης διαφεύγει από το κόστος αγοράς του μηχανήματος, καθώς και από όλα τα επιπρόσθετα κόστη (service, ανταλλακτικά κλπ) με ένα μικρό πάγιο μάθε περισσότερα εδώ

Αν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη του Νούλης Α.Ε. παρακαλούμε καλέστε στο 2310587644 ή στείλτε μας email στο support@noulis.gr ή στο info@noulis.gr