phone icon
Επικοινωνήστε μαζί μας 2310 587 644
×
header phone icon
Επικοινωνήστε μαζί μας 2310 587 644

ΕπιστροφεΣ Προϊοντων

ΑΡΧΙΚΗ / Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων | ΝΟΥΛΗΣ ΑΕ

 

                                                                                                       Η Νούλης ΑΕ παρέχει τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων στις αγορές που πραγματοποιήθηκαν στο ηλεκτρονικό της κατάστημα

 

Η Νούλης ΑΕ σας επιτρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα στις παρακάτω περιπτώσεις:

 

Αγαπητοί πελάτες σε περίπτωση που χρειαστεί, έχετε δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος που έχετε κάνει αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (www.noulis.gr) μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες. Τα αγαθά θα πρέπει να επιστραφούν εντός 14ων ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε ο καταναλωτής στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την σύμβαση.

Τα προϊόντα γίνονται δεκτά προς επιστροφή όταν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, στην εργοστασιακή τους συσκευασία. Εξαιρούνται από την υπαναχώρηση περιπτώσεις όπου τα προϊόντα έχουν παραχθεί με δικές σας προδιαγραφές ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας  (π.χ. ακουστικά) εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

 

Αίτηση επιστροφής

Η αίτηση επιστροφής προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσω email στο [email protected] ή δια ζώσης σε κάποιο από τα καταστήματά μας. Το email θα πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες:

 

1. Ονοματεπώνυμο


2. Τηλέφωνο επικοινωνίας


3. Κωδικός παραγγελίας


4. Ημερομηνία παραγγελίας


5. Αιτία επιστροφής (Ελαττωματικό προϊόν, λάθος προϊόν, κάποια άλλη αιτία)


6. Περιγραφή προβλήματος και επιπλέον παρατηρήσεις

 

Προσοχή:

Η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο) και το προϊόν να βρίσκεται αχρησιμοποίητο, σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς ήταν πριν από την πώληση, με τη συσκευασία του άθικτη όπως και όλα τα περιεχόμενά της, καθώς και οποιοδήποτε δώρο ενδεχομένων να περιλαμβάνονταν σε αυτή.

Μετά την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα μας, έπειτα από δική σας μέριμνα και έξοδα αποστολής και αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος των παραπάνω προϋποθέσεων από την εταιρεία μας, θα πραγματοποιηθεί πίστωση του δαπανηθέντος χρηματικού ποσού σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 14ων ημερολογιακών ημερών.

 

 

* ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ Β’ ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ Ν. 2251/94

 


> Κατασκευαστικό λάθος (D.O.A. – Dead On Arrival)

Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες ημέρες χρήσης του προϊόντος D.O.A. (Dead On Arrival), εφόσον το προϊόν καλύπτεται από τον κατασκευαστή του με την πολιτική DOA και πληρούνται οι εκάστοτε προϋποθέσεις, ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στη Νούλης ΑΕ, στην αρχική του συσκευασία, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς. Η εταιρεία μας με τη σειρά της το επιστρέφει στον κατασκευαστή, προκειμένου να διαπιστωθεί και εκεί η δυσλειτουργία του. Εφόσον λάβει την επιβεβαίωση  DOA από τον κατασκευαστή, η εταιρεία μας αντικαθιστά άμεσα το προϊόν (ή πιστώνει τα χρήματα στον καταναλωτή, σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο). Τα πρόσθετα μεταφορικά έξοδα, εφόσον δεν καλύπτονται από τον κατασκευαστή, επιβαρύνουν τον καταναλωτή.

 

> Προβληματικό προϊόν - που καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση προς επισκευή

Για την επιστροφή προβληματικού προϊόντος που καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση προς επισκευή, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να αποστείλει το προϊόν στην έδρα της Νούλης ΑΕ (Ωραιοκάστρου 16, Σταυρούπολη, Θεσσαλονίκη Τ.Κ. 546 31), προκειμένου να πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος και επισκευή. Τα μεταφορικά έξοδα, εφόσον δεν καλύπτονται από τον κατασκευαστή, επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

> Λάθος προϊόν 

Στην περίπτωση που παραλάβατε ένα διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε ή εκτελέσθηκε λάθος η παραγγελία από την Νούλης ΑΕ, ο καταναλωτής θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με την εταιρεία τηλεφωνικά στο 2310 587147 ή με email στο [email protected]. Μετά την επικοινωνία με τον καταναλωτή, η Νούλης ΑΕ θα φροντίσει να τον καλύψει το ταχύτερο δυνατό με το σωστό προϊόν, ενώ εάν το προϊόν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεση πίστωση του ποσού που καταβλήθηκε στον καταναλωτή. Τα επιπρόσθετα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν σε αυτή την περίπτωση αποκλειστικά την Νούλης ΑΕ.

 

Μην ξεχάσεις:

Σε οποιαδήποτε  από τις παραπάνω περιπτώσεις ή για άλλες αιτίες που δεν αναφέρθηκαν, προτού προβείτε στην επιστροφή ενός προϊόντος, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 587644 προκειμένου να σας διευκολύνουμε κα να σας κατατοπίσουμε με τον πληρέστερο δυνατό τρόπο.

 

Χρήσιμα στοιχεία επικοινωνίας Τεχνικής Υποστήριξης Κατασκευαστών

 

Κατασκευαστής

Τηλέφωνο επικοινωνίας

Website επικοινωνίας κατασκευαστή

D-Link

213 0020353

https://eu.dlink.com/gr/el

Dell

210 8129810

https://www.dell.gr/

Devolo

22210 84387

https://www.devolo.gr/

Epson

211 1990089

https://www.epson.gr/contactus

HP

210 9696416 / 801 11 75400

https://www8.hp.com/gr/el/home.html

Intersys

210 9554000

http://www.intersys.gr/default.asp?pid=5

LG

801 11200900

https://www.lg.com/gr/support/telephone

Logitech

0080044146191

https://www.logitech.com/el-gr/about/contact.html

Legrand

80111850850 (σταθερό)

https://www.legrand.gr/contact_form.html

Lenovo (Laptop / Tablet)

211 1984507

https://www.lenovo.com/gr/el/contact/

Microsoft

801 500 3000 / 2111206000

https://www.microsoft.com/el-gr/contact.aspx

Philips

00800 3122 1223

https://www.philips.gr/c-m/consumer-support

Ricoh /Panasonic (Intertech)

210 9692425

https://www.ricoh.com/

https://www.panasonic.com/gr/

https://www.intertech.gr/

Samsung

801 11 7267864

https://www.samsung.com/gr/support/newsalert/57007/

TP-Link

210 8022468

https://www.tp-link.com/gr/about-us/contact/

Viewsonic (Alman Hellas)

210-4804500

https://www.viewsonic.com/us/onlinesupport-center

Xerox

210 6029500

https://www.xerox.com/about-xerox/service-agreement/maintenance-services/elgr.html